avatar Ten blog rowerowy prowadzi bubus z miasteczka Pabianice. Mam przejechane 19177.26 kilometrów w tym 220.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.20 km/h i się wcale nie chwalę.

2014

2013

2012

2011

Wykres roczny blog rowerowy bubus.bikestats.pl
HR max:195 ( 91%)
HR avg:153 ( 72%)
Kalorie: 3048 kcal

Góra Kamieńsk

Sobota, 20 lipca 2013 · dodano: 21.07.2013 | Komentarze 0

Planowałem wybrać się w przyszły weekend na Tatry Tour, ale wczorajszy trening dał mi jednoznaczną odpowiedź: NIE.

Wybrałem się z rana na Górę Kamieńsk. Z początku jechało się super, z wiatrem w plecy. Do celu dojeżdżam po 1h 50 min, ze średnią 32. Dwa podjazdy, które idą nie najgorzej, ale też bez rewelacji. Później zaczyna się powrót, czyli droga przez mękę. Z początku jadę ok 28 km/h, ale prędkość powoli spada. W Bełchatowie zatrzymuję się uzupełnić bidony i zjeść jakiegoś loda. Nogi mnie tak bolały, że musiałem po prostu zrobić tą przerwę. Chwila odpoczynku i jadę dalej. Prędkość spada coraz bardziej. Na wylocie z Bełchatowa jadę nawet ścieżką rowerową, bo moja prędkość jest tak mała, że szkoda ruch wstrzymywać.. Co do samej "ścieżki" - oddana niedawno, a studzienki wystają, kostka miejscami nie równa. I jak po tym jeździć ? :/
W Kąciku dogania mnie skuter jadący ok 35 km/h. Siadam mu na koło, żeby trochę odpocząć, jednak jak tylko to uczyniłem od razu się zatrzymał na poboczu i poczekał jak odjadę... Kawałek dalej znów mnie dogania i znów to samo. Szkoda gadać.. Pod koniec trasy ciężko jest mi utrzymać 20 km/h. Kręcąc na małej tarczy dojeżdżam do domu. Tu regeneracyjne, czeskie piwo i od razu się lepiej czuję ;)