avatar Ten blog rowerowy prowadzi bubus z miasteczka Pabianice. Mam przejechane 19177.26 kilometrów w tym 220.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.20 km/h i się wcale nie chwalę.

2014

2013

2012

2011

Wykres roczny blog rowerowy bubus.bikestats.pl
HR max:209 ( 98%)
HR avg:162 ( 76%)
Kalorie: 3816 kcal

Dookoła Jeziorska

Niedziela, 2 czerwca 2013 · dodano: 02.06.2013 | Komentarze 5

Umówiłem się dzisiaj z Marcinem i Adamem na dłuższą trasę - wokół Jeziorska. Mieliśmy się spotkać o 8:30 na Retkińskiej, ale trochę się spóźniłem z wyjazdem. Niestety Adam złapał kapcia to i tak udało mi się dojechać w pobliże McDonalda.
Do tamy na Jeziorsku fajna trasa, wiatr w plecy to lecimy dosyć szybko. Niestety na małej hopce Marcinowi wypina się pedał, zachwiało go i wleciał mi pod koło. Skończyło się niestety upadkiem... Marcin poleciał na pobocze, więc miał miękkie lądowanie. Ja niestety na asfalt. Plecy, ramię łokieć i biodro zdarte. Kask pęknięty, koszulka przetarta i koła krzywe.. Chwilę się pozbieraliśmy i ruszyłem dalej z planami zawrócenia po kilku km. Jednak jak już się rozkręciłem to pojechałem z nimi do końca.
Powrót już gorszy, wiatr w twarz. Mimo tego wciąż utrzymujemy wysoką średnią. W Kwiatkowicach Adam jedzie prosto na Łódź, my z Marcinem skręcamy na Chorzeszów. Ja następnie wybieram trasę do domu, przez Janowice a Marcin jedzie dalej. Nie wiem skąd on ma tyle siły, ale zapieprzał jak szalony :D Do tego miejsca(150 km) średnia wychodzi 33,5 km/h. Dalej już spokojnie wracam do domu, bo siły się skończyły...

CAD: 87
Hz: 11%
Fz: 54%
Pz: 34%
Kategoria Szosa, >100

MaKuz
| 09:32 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj Czyli rozegrał to taktycznie :)
bubus
| 05:39 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj Wychodzi na to, że Adam, bo jako jedyny podjechał :D
MaKuz
| 20:24 niedziela, 2 czerwca 2013 | linkuj Piotrek- dzięki za jazdę. Sorry że się przeze mnie wypieprzyłeś. A tak wogóle - to kto w końcu wygrał te premie górską?
adlee
| 14:37 niedziela, 2 czerwca 2013 | linkuj Dzięki za wycieczkę i holowanie... momentami brakowało mi życia.
Na prawdę miałem farta, że się nie wytrybiłem w was jak już przyziemiliście.... uffff
Lecz rany i do Łasku :)
Artmac
| 14:03 niedziela, 2 czerwca 2013 | linkuj Mistrz drugiego planu, mój router firmy LINK ;)
I tak niezła średnia, szkoda, mimo wypadku.
Ostatnio coś kolarze mają non stop jakieś niemiłe przygody :/

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sobot