avatar Ten blog rowerowy prowadzi bubus z miasteczka Pabianice. Mam przejechane 19177.26 kilometrów w tym 220.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.20 km/h i się wcale nie chwalę.

2014

2013

2012

2011

Wykres roczny blog rowerowy bubus.bikestats.pl
HR max:192 ( 90%)
HR avg:161 ( 75%)
Kalorie: 1548 kcal

Okolice Zelowa

Piątek, 10 maja 2013 · dodano: 10.05.2013 | Komentarze 0

Bardzo dawno nie byłem w Zelowie, dlatego postanowiłem w końcu tam wpaść. Niestety gdzieś skręciłem w nie tą ulicę i dojechałem do leśnej drogi. W okolicach Zelowa.
Dzień jakiś pechowy. Jadąc w stronę Dobronia coś zaczęło strzelać. Szybko się zatrzymałem i zobaczyłem, że korba się odkręciła. Dzięki pomocy miejscowych udało się znaleźć kogoś kto miałby imbusa 8 i pomógł dokręcić. W drodze powrotnej jakaś para wyszła mi pod koła, nie spoglądając wcześniej czy coś nie jedzie. Awaryjne hamowanie i opona trochę starta... Dalej, będąc już przed Pabianicami, nagle przestała działać prawa klamkomanetka. Po prostu, sama z siebie. Mogłem przerzucić tylko o jeden do góry. Trochę pokombinowałem, wyciągałem koło, ale nic nie dawało. Ruszyłem dalej, byleby dojechać do domu. I nagle znów zaczęła działać.

Przy okazji, jutro w Parzęczewie mnie nie będzie. Niestety nie znajdę aż tyle czasu. A szkoda...