avatar Ten blog rowerowy prowadzi bubus z miasteczka Pabianice. Mam przejechane 19177.26 kilometrów w tym 220.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.20 km/h i się wcale nie chwalę.

2014

2013

2012

2011

Wykres roczny blog rowerowy bubus.bikestats.pl

Ldzań

Poniedziałek, 25 marca 2013 · dodano: 25.03.2013 | Komentarze 0

Dawno nic nie pisałem, bo nie było o czym. Zupełny brak czasu by wyjść na rower. Niestety tak będzie to wyglądać do końca maja :/

Ten tydzień trochę luźniejszy, więc w końcu miałem okazję choć chwilę pojeździć. Wybrałem się w kierunku lotniska w Łasku. Trasą na Łask jechało się super. Sucho, ciepło i z wiatrem. W Dobroniu skręciłem na Ldzań. Niestety drogi wyglądają jakby spadł tam deszcz meteorytów. Do tego pełno błota i wody. W Ldzaniu tragedia... Drogi pokryte lodem, jazda szosą odpada. Zawracam pod wiatr.

Ekstra trening... Po takich drogach aż odechciewa się jeździć. Do tego przyszło mycie roweru, które trwało prawie tyle co trening. Dobrze, że chociaż ciepło jest.