avatar Ten blog rowerowy prowadzi bubus z miasteczka Pabianice. Mam przejechane 19177.26 kilometrów w tym 220.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.20 km/h i się wcale nie chwalę.

2014

2013

2012

2011

Wykres roczny blog rowerowy bubus.bikestats.pl
HR max:185 ( 87%)
HR avg:154 ( 72%)
Kalorie: 1404 kcal
Rower:

EPLK - start F16

Niedziela, 11 listopada 2012 · dodano: 11.11.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj ruszyłem w stronę lotniska wojskowego w Łasku, aby obejrzeć start F16. Miał się odbyć o 12:30. Dojeżdżam od strony wschodniej po godz. 12:30. Trochę wkurzony, że nie udało mi się zobaczyć startu. Ale zastanawiało mnie, czemu ich nie słyszałem. Pojechałem wzdłuż całego lotniska, aż dojechałem do trasy idącej na Łask. W Częstkowie był ładny widok na lotnisko. Znalazłem tam drogę, aby dojechać na nie od strony zachodniej. Skręciłem i w czasie jazdy, usłyszałem w słuchawkach, gdzie miałem włączone radio, że wybiła 12. Przypomniało mi się, że nie przestawiłem zegarka w pulsometrze. Jak dojechałem w pobliże lotniska, w hangarach zaczęły się szykować do startu "eFy". Zatrzymałem się, spotkałem starszego Pana mieszkającego w okolicy i porozmawiałem z nim trochę na temat lotniska. Start się przeciągał, ale w końcu samoloty ruszyły. Coś pięknego :D Trzeba będzie częściej tam przyjeżdżać. Popatrzyłem jeszcze chwilę w niebo i ruszyłem w powrót do domu. Na szczęście z wiatrem.