avatar Ten blog rowerowy prowadzi bubus z miasteczka Pabianice. Mam przejechane 19177.26 kilometrów w tym 220.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.20 km/h i się wcale nie chwalę.

2014

2013

2012

2011

Wykres roczny blog rowerowy bubus.bikestats.pl
HR max:207 ( 97%)
HR avg:159 ( 75%)
Kalorie: 4002 kcal

Góra Kamieńsk

Niedziela, 19 sierpnia 2012 · dodano: 19.08.2012 | Komentarze 0

Wyjazd miał być w środę, ale pogoda pokrzyżowała plany. Jednak po wczorajszej ustawce postanowiliśmy z Arkiem spróbować ponownie. Stawiło się nas na miejscu zbiórki 5 osób, chcących jechać na Kamieńsk. Z ustawki zgarniamy jeszcze Adama i ruszamy.

Trasa do Bełchatowa pod wiatr. Tempo cały czas szarpane. Raz jedziemy 30, raz 40. Ledwo daję radę, no ale jakoś się jedzie. Przed Bełchatowem zerwany asfalt na odcinku ok 2 km. Jakoś się przetaczamy, wpadamy do Bełchatowa i chwilowy postój w sklepie. W końcu dojeżdżamy na górę.

Pierwszy podjazd idzie świetnie, bez problemu wjeżdżam. Chwile odpoczywamy i już tylko w 4 decydujemy się na 2 podjazd. Idzie już gorzej, ale nie jest jeszcze źle. Na górze zawracam z Arkiem na 3 podjazd, dołącza do nas Marcin, na drugi. Równo z Arkiem podjeżdżamy, choć sił już brakuje. Wychodzi wczorajsza ustawka.

Powrót to tragedia. Z Arkiem opadliśmy całkowicie z sił. Chłopaki miejscami ciągną mocno, a my zdychamy na kole. Zaraz za Dłutowem puszczamy koło i spokojnie we 2 jedziemy do Pabianic. W Bychlewie doganiamy Marcina i Bartka, którzy też postanowili odpuścić. Kawałek dalej odbijam w lewo, a chłopaki jadą w stronę Łodzi.