avatar Ten blog rowerowy prowadzi bubus z miasteczka Pabianice. Mam przejechane 19177.26 kilometrów w tym 220.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.20 km/h i się wcale nie chwalę.

2014

2013

2012

2011

Wykres roczny blog rowerowy bubus.bikestats.pl
HR max:188 ( 88%)
HR avg:154 ( 72%)
Kalorie: 2848 kcal

Ostrów Wlkp. - Pabianice

Poniedziałek, 13 sierpnia 2012 · dodano: 13.08.2012 | Komentarze 0

Dalej pewnie nikt nie czyta, więc od razu się zapytam. W środę jest wolne, więc może są jacyś chętni na wyjazd na Kamieńsk ?

Dzisiaj powrót spod Ostrowa. Początek jedzie się super, tylko te tragiczne asfalty spowalniają... Dalej jedzie się bez problemu. Dość szybko docieram do Błaszek. Tam odbijam na Wartę. Miałem w planach jechać na zaporę wodną, ale jednak zrezygnowałem i odbiłem od razu na Szadek. W Szadku krótki postój - zjadłem i od razu jadę dalej. Na trasie między Szadkiem i Kwiatkowicami dogania mnie dwóch kolarzy. Siadam na koło i jedziemy w 3. W Wodzieradach jeden jedzie na Mikołajewice, drugi na Chorzeszów. Zabieram się z nim i dociąga mnie do Janowic. Tam daję jedną zmianę i doganiamy kilkuosobową grupkę jadącą z ustawki. Chwilę pogadałem i odbijam na Pabianice.

Dzisiaj już dużo lepiej się jechało. Nie złapało mnie takie zmęczenie jak w sobotę. No i teraz jechałem dużo luźniej, bo średnie tętno było o 10 uderzeń niższe.