avatar Ten blog rowerowy prowadzi bubus z miasteczka Pabianice. Mam przejechane 19177.26 kilometrów w tym 220.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.20 km/h i się wcale nie chwalę.

2014

2013

2012

2011

Wykres roczny blog rowerowy bubus.bikestats.pl
HR avg:164 ( 77%)
Kalorie: 2500 kcal

Szadek

Piątek, 27 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 0

Razem z Piotrkiem wybraliśmy się na Szadek. W Kudrowicach dołączył do nas jeden kolarz, który jechał z nami do Chorzeszowa. On odbił w prawo, my w lewo. Do Łasku cały czas pod wiatr, później z wiatrem. Przed Szadkiem łatali dziury, czego efektem były całe oblepione opony od świeżego asfaltu. Do Szadku dojeżdżamy z nawet dobrą średnią ~31 km/h.

Powrót jest jeszcze lepszy, bo od Łasku mamy aż do Pabianic cały czas z wiatrem. Postanowiliśmy jechać jeszcze przez Wodzierady i Alofonsów. Niestety Piotrka złapały skurcze, przez co średnia znacznie spadła. Koło domu miałem 86 km, więc postanowiłem jechać jeszcze z Piotrkiem pod jego dom i wrócić później przez Górkę Pabianicką. Na ostatnich 10 km "odcięło" mnie i nie miałem już zupełnie sił, żeby pedałować.