avatar Ten blog rowerowy prowadzi bubus z miasteczka Pabianice. Mam przejechane 19177.26 kilometrów w tym 220.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.20 km/h i się wcale nie chwalę.

2014

2013

2012

2011

Wykres roczny blog rowerowy bubus.bikestats.pl
HR avg:158 ( 74%)
Kalorie: 2403 kcal

Ustawka Rzgowska

Niedziela, 6 lipca 2014 · dodano: 06.07.2014 | Komentarze 0

Rano lekko zaspałem, więc już od wyjazd z domu musiałem pędzić, aby złapać grupę. Udało mi się to dość szybko, bo akurat wyjeżdżali z Gryzla. Pojawił się Arek, którego namówiłem na rzgowską. Początek całkiem fajnie, nie za mocno.  Kawałek za boiskami zaczęły się jednak ranty po 47-52 km/h. Było ciężko ale dawałem radę. Niestety odpadł Arek, a mówiłem, że go dociągnę do domu, więc puściłem koło. Dociągnąłem go jednak do grupy. Kilka kilometrów dalej to samo. Po dwóch takich pogoniach brakło mi już sił i postanawiam puścić koło i wrócić z Arkiem spokojnie. Za Dłutowem jakiś kretyn w tirze mało nie zepchnął nas z drogi. W Pawlikowicach odbijam w prawo na Rydzyny a Arek jedzie prosto do domu. Następnie jadę przez Górkę do Żytowic, aby dobić do 100 km.