avatar Ten blog rowerowy prowadzi bubus z miasteczka Pabianice. Mam przejechane 19177.26 kilometrów w tym 220.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.20 km/h i się wcale nie chwalę.

2014

2013

2012

2011

Wykres roczny blog rowerowy bubus.bikestats.pl

Ustawka

Niedziela, 15 czerwca 2014 · dodano: 15.06.2014 | Komentarze 2

Po piątkowym biegu, który musiałem ukończyć, aby zaliczyć WF na PŁ, trzymają mnie spore zakwasy. Tak to jest jak się nie biega :)
Mimo to postanowiłem dziś pojechać na ustawkę. Niestety zaspałem, a musiałem jeszcze założyć kasetę i oponę, bo koło było w serwisie. Z powodu braku czasu założyłem kasetę na stare koło i szybko wyjechałem z domu. Pędziłem ile sił w nogach, żeby dogonić ustawkę, ale się nie udało. Na szczęście zdążyłem na ustawkę łódzką i zabrałem się z nimi. Grupa dziś niewielka, ale tempo było całkiem niezłe. Przed Wolą Kozubową nie wytrzymałem na rancie i odpadłem. Jechałem powoli do domu, gdy dogoniło mnie 2 kolarzy, którzy także odpadli. Razem na zmianach jechało się już o wiele lepiej. Dzięki temu docieram szybko do domu. Dzięki chłopaki!
Brak danych z pulsometru, bo zapomniałem zresetować...