avatar Ten blog rowerowy prowadzi bubus z miasteczka Pabianice. Mam przejechane 19177.26 kilometrów w tym 220.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.20 km/h i się wcale nie chwalę.

2014

2013

2012

2011

Wykres roczny blog rowerowy bubus.bikestats.pl

Las i Rydzyny

Sobota, 30 listopada 2013 · dodano: 30.11.2013 | Komentarze 2

Wieczorny wypad do lasu. Zrobiłem sobie jedno kółeczko, takie jak to zwykle jeżdżę zimą. Następnie wyjechałem z lasu i postanowiłem przejechać się przez Rydzyny.
Wracając, na skrzyżowaniu przy pętli na Waltera Jankego, jadący z przeciwka samochód, mający zamiar skręcić w lewo, zatrzymał się gdy mnie zobaczył. Jednak gdy dojechałem bliżej, dość szybko ruszył. Ja po hamulcach - sam tylny nie wystarczył, więc wcisnąłem do oporu przedni. Sam nie wiem jak to się stało, że z 20 cm przed maską, stanąłem na przednim kole i się nie wywaliłem. Kretyn zaczął się jeszcze śmiać, po czym odjechał. Skąd tacy ludzie się biorą, to ja nie mam pojęcia... Szkoda, że go chociaż trochę nie zahaczyłem - nowy Mercedes E klasy trochę kosztuje :)