avatar Ten blog rowerowy prowadzi bubus z miasteczka Pabianice. Mam przejechane 19177.26 kilometrów w tym 220.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.20 km/h i się wcale nie chwalę.

2014

2013

2012

2011

Wykres roczny blog rowerowy bubus.bikestats.pl

Test lampki

Wtorek, 20 sierpnia 2013 · dodano: 20.08.2013 | Komentarze 0

Doszła dziś nowa lampka na przód - Solarforce L2 800 lm od grega. Czekałem jak tylko się ściemni, aby ją przetestować. Wybrałem Bullsa, aby móc wjechać także do lasu, a przy okazji sprawdzić jak działa po zakończonym remoncie i przygotowaniu do zimy :)

Co do samej lampki. Od samego początku nie mogłem się za bardzo połapać w przełączaniu między trybami, ale myślę, że niedługo to załapię. Lampka jest świetna, ilość światła i jego rozproszenie jest idealne. Doskonale oświetla drogę. Do jazdy po asfalcie wystarczy 30%, przy 60 jest już naprawdę super. W lesie 60% pozwala na normalną jazdę, widać wszystkie korzenie, nierówności czy dziury.
Tryb 100% to po prostu bajka. Noc staje się dniem :D No ale trochę prądu pobiera, więc to raczej nie jest tryb do ciągłej, dłuższej jazdy.

Rowerek też fajnie śmiga :)